Kızlar Şaka gibi ya odamın birinin perdesi çok kullanmıyorum Odayı Hata hiç kullanmıyorum Sueeklide yikanmiyor Şaka gibi perde yırtıldı Kağıt gibi hemde 🙄🙄4 sene oldu alalı oturduğumuz odaninda soba is lekesi çıkmıyordu Zaten Dandik dandik kumaslarmis Başına gelen var mı ya Benden mi kaynakli acaba 🥲🥲🥲