Kızlar canım sakar kocam halının üstüne vişneli meyve suyunu boca etti. Koca bir şişe döküldü yani. Kendim çıkarmak için bulaşık deterjanı ile denedim ama nafile tabiki. Yarın hemen halıcıya vericem ama ben ilk bulaşık deterjanı değirdim diye annem hiç işlem yapmamalıydın halıcılar leke çıkmazsa kabul etmiyolar diyo. İşlem yaptığınız için diye savunma yapıyolarmış. Bu durumda halıcıda leke çıkar mı? Yoksa kocamı boşamalı mıyım jdmdösösödödöşsçs