Bebeğim 4 aylık biraz öksürüğü var burun akıntısı burun tıkanıklığı ve hapşırığı da var 2 gündür serumla sürekli burnunu yıkayıp aspiratörde çekiyorum Düne göre biraz daha iyi gibi öksürüğü çok sık değil ama öksürünce sanki balgamlı gibi öksürüyor boğuk boğuk burada birkaç post okudum genelde götürüpmeyip evde geçirmeye çalışmışlar Bir de size sormak istedim ne yapmalıyım