Merhaba kızlar. Tuhaf gelecek ama tadına baktığımda öyle geçmemiş gibi, taptaze ki. 3 kiloluk yoğurt almıştım hiç açmadık aralığın 3unde geçmiş. Direk lavaboya dökeyim gitsin dedim, kapağını açtığında kötü koku beklerken mis gibi yoğurt kokusu alınca tadına bakmak istedim. Bildiğiniz marketten dün almışım gibi tadı. Sonra düşündüm, mayalanıp kapağı kapatiliyor ve öylece bekliyor sonuçta. Açılmadığı sürece bozulmaya başlamaması normal dedim ama, en azından ben yiyeyim diyorum sizce sorun olur mu çocuklara zaten bir gün geçse vermem, ama 3 kilo yazık yani mayalanma mantığını da düşününce kararsız kaldım siz geçtiği an atıyor musunuz? Ben normalde atıyorum ama ilk defa kapagini bi kere bile açmadan geçti ve adla bozuk gibi değil