gmzsgnc Kızlar 14 aylık erkek bebeğim var yemek yemesi güzel 3 ana 2 ara öğün şeklinde besleniyor bi de beni emiyor memeye aşırı bağlı 7 gün sonra sünnet olacak sünnetten sonra memeden kesiyim diye düşünüyorum ama çok zor bırakacak gibi duruyor siz ne zaman bıraktınız nasıl bıraktınız emzirmeyi erken mi sizce 14 ay ?
Kuzularinanasi gmzsgnc erken bnce .emmesine engel bi durum yokken anne sutunden mahrum etmeyin.24 25 ay emzirdim ben 2 kizimi da
2_oglanannesi gmzsgnc bende 17 aylıkken kestim çok rahatladım. Ramazan girmeye yakın keserim galiba siz gibi olsam.
Pamukhanim_ gmzsgnc bende yemiyor diye kesicem 14 buçuk aylık ama bi 15 aylığı geçsin 18 aylığa yakın keseyim diye bekliyorum
benvera gmzsgnc Dogru zaman anne ve bebegin durumuna gore belirlenebilir belki ama sünnet olacakmis ardina kesilmesi onun adina biraz kotu olabilir ya hem sunnet olacak hem de ardina tek tesellisi memesi yok sanki beni sunnet edip sutten kestiler oyle bi üzüldüm 😄
canmanayvesuyu gmzsgnc sünnet zaten travmatik bir olay olacak onun için bir de memeyi keserseniz daha kötü olur. Ki yemek yiyorsa bence de kesmeyin süt onun bağışıklığı için hala önemli
aydint 13 aylıkken kestim,emzirmede minimum 6 ay max 2 yaş, bu aralıkta kendiniz ve bebeğinizin durumunu değerlendirip bırakabilirsiniz