Kızlar selam. Lohusa depresyonu için ne önerirsiniz ? Bebeğim gece çok ıkınıyor onun her sesine yerimden zıplıyorum anksiyetem o kadar arttı ki kendimi yaşlanmış hissediyorum. O uyurken yanında durunca aşırı geriliyorum. Yetersizlik ve tükenecekmiş gibi hissetmek beni çok yoruyor. Elimden geleni yapıyorum ama Allah affetsin gelecek günleri düşündükçe sosyal medyadan gördükçe atağıydı dişiydi sanki her şey daha da zorlaşacakmış gibi geliyor. Akışına bırakamıyorum. Her şeye bin şükür ama bu kaygı bozukluğundan nasıl kurtulabilirim? Yakında eşim nöbete gidince 24 saat yalnız kalacağım. Belki her şey daha düzenli olacak emin değilim ama bu her an tetikte olma hissi beni aşırı yordu. Umarım hormonlardan dolayıdır ve geçicidir.