iipos globber alsaydım tekerlekleri ışıklı alacaktım, ayrıca ebeveyn kontrollü istiyordum, o ara scoot&ride’ın ebeveyn kontrollü olanlar stokta değildi, Globber içinde acaba ışıkları sürüş esnasında dikkatini dağıtır mı diye düşünüyordum. Bu ikilemdeyken S&R bildirim geldi, ebeveyn kontrolü stoğa girdi hemen onu aldım. Büyük bir sebebi yokmuş ama o dönem bayağı kafa patlatmıştım 😅 ben memnunum kızımda severek sürüyor. Hatta ebeveyn kontrollü almasamda olurmuş. 3 yaşına girecek şu sıra direksiyonu söktürüp kaykay olarak kullanıyor o derece seviyor yani.