Kızlar uygulamaya göre dün yumurtlama günümdü ama inanmıyorum ona ilk defa ovülasyon testi yaptım silik çıktı yumurtlama geçince de silik çıkarmı yoksa hala olmamış mı yumurtlama onu anlayamadım yarın da yapıcam ama emin olamadım eğer geçtiyse çizgi hiç olmaması mı gerekiyor acaba