Pazartesi günü 4. Ay aşılarını oldu, bugün ise tam dolu dolu 4 aylık oldu. Yani aşıdan mı dördüncü ay atağı mı ben anlamadım. Emmiyor, mama içmiyor. Sürekli sırttını ittirme hareketi var. Kucakta susuyor sadece. Sürekli ayaklarını yatağa vuruyor huysuz bir şey oldu. İyice salyaları da akmaya başladı. Kusması zaten vardı reflüsünden dolayı o da devam ediyor. Gaz sancıları bitecek diye sevinirken kaka yapamama ıkınma sorunları başladı. Herkes aynı mı ya 🥹