Birkaç aydır düşünüyorum çünkü asla yemek yemiyor hep memede oyuncak etti artık. Çok yıprandım bu süreçte bu kararı aldım bikaç gündür deniyorum ama ağlamaktan kendini parçalıyor. Hasta oldu dedim , kalemle karalamayı denedim yok her şekilde emmeye çalışıyor resmen ğstümğ parçalıyor . Kesin yöntemleriniz nelerdir merak ediyorum bugün sabah son kez emdi yaklaşık 8 saattir 2,3 kez bana geldi kriz geçiriyo resmen yemeyi de reddediyor be yapabilirim yardımınızı bekliyorum