[silindi] ya bende böyle olmuştum ama spiral kullanmıyorum papatya suyuyla yikamistim birde günlük sürekli papatya suyu içtim ve kaşımadim tatlı tatlı kaşınıyor ilkte kaşıyınca daha çok kaşınmaya ve yayılmaya başlıyor zor biliyorum ama kaşımamaya ve unutmaya çalışın bol bol da papatya suyu için bir arkadaşım Ayn sefa bitkisini kaynatıp suyuyla yıkanmasını veya fıs fisla o bölgeye sıkmami söylemişti ama elhamdulillah ona gerek kalmadan papatyayla geçti