Hatiiceuucar evet çok şükür geçici bir dönemmiş. Benim bebeğimin çok fazla gazı vardı. Uyutup yatağına koyduğum an sancıdan kıvranıp uykudan uyanıyordu. Kucağımda benim sıcaklığımla uyuyordu sadece. Yatağında kesintisiz uyuduğu tek zaman gece 12 ile 4 arasıydı. 4 ten sonra da sancıdan uyuyamıyordu. Sonrasında bir karar aldım madem sadece kucağımda uyuyabiliyor ben de hep kucağımda uyuttum gündüzleri. 3 hafta böyle sürdü. Ama benim yanımda hep kardeşim vardı, onun bana çok büyük yardımı oldu. 2. Ayını doldurduktan sonra gaz sorunu tamamen bitti. Alttan gazını da çok kolay çıkarıyordu artık. Gündüzleri iki uyku yapıyordu ama ilki 2 saat ikincisi 2-3 saat kesin sürüyordu. Gece 4 te uyanıp karnını doyurduktan sonra da artık çok kolay uykuya dalmaya başladı. Şu an 3 buçuk aylık ve hâlâ aynı şekilde devam ediyoruz. Tek sorunumuz gece uykusuna çok geç geçiyor olmamız. 12 den önce asla uyumuyor ama buna da çok şükür çünkü o dönemler gerçekten çok çok kötüydü, sanki hiç bitmeyecekmiş gibiydi. Şimdi yine huysuzluğu az da olsa devam ediyor ama dakin kaldığı oyunlar oynadığımız güzel vakit geçirdiğimiz zamanlar çoğaldı. Sizinki de geçecek merak etmeyin. Gaz dönemi bittiği an her şey değişiyor. Benim bebeğim erkek, herkes erkek bebeklerinin gazı 4.-5. aya kadar sürer diyorlardı ben de kabullenmiştim artık ama 2. ay dolduğunda her şey değişti. Sizin bebeğiniz de muhtemelen erkek. Erkek bebekler bu dönemi çok daha zor geçiriyor