meryy46 Ben de travazol yazacaktım. Ama denemişsiniz. Bir de hamazinc+trosyd karıştırarak deneyin. Hamazinc tek başına pek işe yaramıyor ama ikisini karıştırınca iyi geliyor. Oğlumun da antibiyotikten çok kötü pişik olmuştu kabuk bağladı kıpkırmızı. Çocuk doktoru cildiyeye yönlendirdi ona da gittim sonuç yine bu iki kremi verdi ben zaten evde sürüyordum o kadar da muayene parası verdim neyse. Ben sürekli yıkıyodum iyice pişik olmasın diye. Çok yıkama yıkadıkça kurur, ıslak mendille de silme pamuğa bebeğin vücut losyonundan dök öyle sil altını dedi. O da etkili oldu aklınızda olsun.