poyraz_alim Kızlar ben 4 kasımda doğum yaptım sezeryan oldum bebeğim şuanda 1 ay 13 günlük sarılık yüzünden mama verdik ama her beslenme öncesi önce meme sonra mama veriyorum ama sütüm iyice azaldı süt artıcı takviye bir ilaç veya besin varsa önerir misiniz ne yapacağımı bilemiyorum
serrasmom Solgar süt arttırıcı hap günde toplam 6 tane 2 şer 2 şer içiyoruz. Anne çayı alın bi tane, hipp ya da humana. Düzenli için sabah akşam. Bolll suuu, olabildiğince dinlenme ve rahat kafa. Sık sık bir şeyler yiyin, aç hissetmeseniz de. Süt böyle oluyor