Kızım 3.5 yaşında. Çoğu şeyi yerde yapıyoruz. Görümcemlerden kalma ahşap masa 2 sandalye takımı vardı. Şu e bebekte olandan. O da zaten pert olmuş.
Yeni almayı düşünüyorum. Ama ahşap almayı düşünmüyorum. Öneriniz var mı ? Kullanıp memnun kaldığınız? 2 sandalyeli olursa bizim için iyi olur çünkü kardeşi de var .