İlkinde 4.5 aylıkken döndüm emmiyodu o yüzden çok zorlanmadık ikimizde ikincisinde 8 aylıkken (6 ay ücretsiz izin aldım) döndüm hem emiyordu hemde tam ayrılık kaygılarının olduğu kötü bir zaman seçmiştim.15 gün çalışabildim sonra da 11 yıldır çalıştığım yerden istifa ettim . Pişman olur muyum bilmiyorum ama bazı günler sabah 8:30 aksam 19:30 a kadar çalışıyordum .eve geldiğimde bebeğimin gözündeki o sevinçle karışık gözyaşlarını görünce tamam bırakıyorum dedim .keşke çocuklar en azından kreş yaşına gelene kadar izinli sayılabilsek ya da ne biliyim başka yolları olsa.ama emin ol mecbur kalınca bebekte çok güzel adapte oluyor bu sürece rabbim yardım ediyor