iremb7 kaç kg?
Bu konuda doktorlar da ikiye bölünmüş gibi, bize bir tanesi içebildiği kadar içsin derken bir başkası mamayı azaltın demişti. 🥲
İçgüdülerinizi dinleyin😁
Bu arada benim kızım emme üstüne 90-120 arasında içiyordu, 2,5 aylık oldu ve mama tüketimi biraz azaldı. Artık çevreyle daha çok ilgili olduğu için galiba, çabuk bırakıyor emmeyi de biberonu da.