Merhaba anneler oğlum 5.5 aylık gündüz uykuları 45 dk da bir uyanıyor başında beklersem sallayarak devam ettiriyorum bazen o da olmuyor açılıyor gece uykusuna geçmekte çok direniyor hamak beşikte sallıyorum beyaz gürültü açık sürekli kırmızı ışık var ama yine de çok direniyor ilk uyuduktan sonra 45 45 45 şeklinde 3 döngüde falan uyanıp sonra derin uykuya geçince 2 saate bir uyanıyor sabaha kadar ama bazı geceler saat başı da oluyor bu gece saat başı uyandı bir saat 3,5 tan sonra 6 ya kadar uyumuş durum bu uyku eğitimi aklımdan geçiyor fakat 20 gün sonra işe başlıyorum gündüzleri annem bakacak uyku eğitimi alan arkadaşlar bu desteksiz uyutma şekli annelerimiz uygulayabilir mi benden başkası zorlanır mı ne kadar sürdürülebilir ? Hasta olduğu zamanlarda desteğe geçiyor musunuz sonra desteksize geçmesi zor oluyor mu veya uyku eğitimi alanlar başarılı başarısız ne şekilde geçti paylaşır mısınız rica etsem