beybitolat ay yok ya tam bir yamyamlar bir keresinde aracımız bozuldu o zaman bekarım kiraladık neyse evin önünde araca vurmuşlar ufak bir hasar parayı bizden tahsil ettiler ve ben öğrendim ki çoğu rentecar bunu yapıyormuş araçlarda takip cihazı olduğu için aracın nerde olduğunu biliyorlar ve araçlara gece kendileri zarar veriyormuş ve parayı sizden fazlasıyla tahsil ediyormuşlar