deleted20517 yigitinannesii22 e devlet üzerinden başvuru yapıyorsunuz onaylanırsa size mesaj veya bildirim geliyor ona göre gidip halkbankasından çekiyorsunuz
JanJan_ kumsal02 5000 sadece tek seferlik tek çocuğu olanlara veriliyor. Siz her ay 1500TL alacaksınız
deleted20517 efeninannnesi evet kullanılıyor int alışverişi harici herşeyde kullanabiliyorsunuz herhangi bir ATM’den de para cekebiliyirsunuz
deleted20517 ksm20 başvuru onaylandıktan sonra bankaya gidip kart veriyoelar size her ay para o karta yatiyor