Merhaba 33+5 te doğdu. Bugün 32. Günü sabah süt sağımı yaptıktan sonra napalım emmezse artık biberonla vermeye devam ederim diye tam pes etmiştim memeyi verince emmeye başladı. Ama öyle karın doyuracak kadar değil. Hevesle bütün gün denettim ama sabah ki gibi tutmadı. Diyetisyen doktor bana bebek hem 2500gr mı geçecek hemde 38. Haftayı dolduracak anca öyle emmeye başlayabilir demişti. Bizim ki yeni yeni geçti. Demekki ilerleyen süreçte daha iyi emebilir.