[silindi] aynı model makinelerimiz , ben sentetik te yıkıyorum 30 da 600 devir ben normal toz deterjanla yıkıyorum . Perde programı da güzel yıkıyo ama güneşlikleri aşırı kırıştırıyo , kırışık azaltma tuşuna basılmış olmasına rağmen , bu benim güneşlikten de kaynaklıyo olabilir yanlış yönlendirmek istemem makine de en düşük 600 devir var keşke 400 olsaydı