Herkese selam güzel anneler gününüz güzel geçsin dileklerimle başlayayım
Benim kızım 2 ay 16 günlük , doğduğunda park beşikte yatıramadım. Çünkü yatak odam soğuk oluyor , ekstradan hamak aldık oturma odasında yatıyoruz hep beraber. Eşimle biz yer yatağında kızım hamakta yatıyor . Ama ben, yatak odamı çok özledim 😞 oturma odasını sürekli toplamaktan da yoruldum . Evim 2+1 , dağınık olmayı sevmiyorum psikolojim bozuluyor . Birisi gelse görse ne der diye hergün kaldır getir yoruluyorum maalesef . Odada ki her şey gözüme batıyor. Eşim de yorma uğraşma kalsın kim gelecek diyor. Ölüm var kalım var diyorum , yatak odama bebeğimi götürsem üşür mü ? Hasta olur mu acaba … Hasta edersem çok üzülürm , togg almayı düşünüyorum. Nasıl yapabilirim var mı benim gibi anneler ??? Bu hep böyle mi devam edecek kış boyu