[silindi] ldb o aylarda daha babıldama olur. Düzgün ve bilinçli kelimeler beklemeyin. Kızım 11 aylık daha yeni yeni bilinçli bir şekilde baba mama vs diyor
eozlem ldb 6 aylık dede ve baba dedi. 12 aylıkken anne dedi ama çok nadir diyordu. 16 aylık oldu 2 aydır anne aşağı anne yukarı 😂
Elfgrn ldb 2 Yaşında Anne dedi öncesinde mama meme mommy mom tarzında konuşuyordu benimle, 6-8 ay arasında baba dedi. Şaka gibi ama inatla bana anne demedi kızçem şimdi de ağzı durmuyor anne anne diye 😂😂 Babasına dedesine hemen alıştı söyledi.
Elif337798 6 yada yedi aylıkken baba demeye başladı bilinçli bir şekilde sonrada tek tek söylemeye bsşladı herşeyi ama herkesin gelişimi farklıdur herşeyi derdi anne demezdi 12 aylıkksn falan anne demişti kimisi daha erken bile der bıngıldaması varmı yani ses çıkarıyor mu
sonnenblume Elif337798 Elif hanım merhaba 🙂 ne olur bana kızmayın asla ve asla buradaki kötü niyetli, insanları tiye alan kişilerden birisi değilim 🙏🏻 yorumlarıma da bakabilirsiniz. Geldim gittim yorumunuzu defalarca okudum o kadar hoşuma gitti ki 🙂 bıngıldaması var mı yazmışsınız ya 🥰 babıldama demek mi istemiştiniz yoksa olur ya bazı yerlerde böyle söyleniyordur merak ettim 🙂 eğer yanlışlıkla yazdıysanız çok yaşayın dakikalardır tebessüm ediyorum 🥰
duyguluinsan ldb 6.ayda bilinçli değildi ama baba, dede falan diyordu, 8.ayda bilinçli olarak ilk mama ve meme dedi. Boğazına çok düşkün :) 9 aylık bende merak ediyorum, anne baba ne zaman der.
UrbanMom ldb 7 aylıkken baba dede diyordu ama bilinçli demiyordu. 1.5 yaşında bilinçli sekilde baba dedi sonra anne dedi.
arenumutscr Oğlum 8 9 aylık iken baba ve dede dedi anneyi çok geç söyledi daha doğrusu benim adım memeydi :) yaşını geçmişti anne demesi
nura97 10 aylik, mama( anne), dede , gel,düş falan diyor ama bilincli degil bence. Bilincli kelimesi bence daha yok. Burda herkes 6,8 ay falan yazmis, aslinda bir tuhaf oldum. Yani simdiye kadar olmasimi gerekiyordu ?
bensuy nura97 katılıyorum size benim kızım da 10,5 aylık baba dede mama meme dedi ama bilinçli değil burdaki insanların bazen delirdiğini düşünüyorum 6 aylık bebek hangi bilinçle anne baba diyebilir? Genelde etrafımdaki insanlara soruyorum 1 yaşından sonra bilinçli olarak söylemeye başlıyorlar. Herkesin çocuğu profesör burda sürekli geride miyiz paniği yaşıyorum bu insanlar yüzünden. Bi de şey var benimki 4 aylıkken yaptı ama her bebeğin gelişimi farklıdır ✨✨ he bacım aynen hiç anlamadık niyetini
kkelemcisoy ldb 4 ay 22 günlük kızım o kadar çok annemmmmm diye sevdim ki beni görünce anniii diyo hahdjsjjf babası deliriyor hani ilk baba diyecekti diye 😂
defnevedoruk ldb kızım 7 aylıkken baba 11 aylıkken isimi 1 yasında anne dedi😂 oğlum 6 aylık bakalım o ne zaman diycek
esraalic ldb Baba bayadır diyor da ayını hatırlamıyorum ya anne daha demedi belli belirsiz işte meme istediğinde falan diyor genelde sıkıştığında 🤣 18 aylık şu an.