esram66 Öncelikle çok geçmiş olsun. Bizim ailede de genetik maalesef kanser hastalığı. Teyzem rahim kanseri 3 yıldır. O 4. Evreydi. 1 seneye yakın kemoterapi gördü önce. Küçültmek için. Sonrasında ameliyat oldu ve rahimi alındı. Kemoterapiye devam edildi 1 sene daha. Sonrasında zaten sürekli film ped memgram,kolonoskobide oluyor belirli süre aralığında. Şimdi akıllı ilaca geçildi. 3 haftada bir akıllı ilaç alıyor. Sürekli gözetim altında. Teyzemin kötü huylu olduğu için sürekli tekrarlanıyor ondan dolayı kemoterapi ve akıllı ilaç arasında döngü oluştu. Şuanlık çok şükür daha iyi ondan dolayı akıllı ilaç alıyor. Yani uzun ve zor bir süreç. Allah yardımcınız olsun. Umarım tez vakitte iyileşir anneniz. 🙏