15 gün sonra oğlum iki yaşına girecek memeden kesme zamanım geldi biliyorum ama çok duygusalım sanki haksızlık yapıyorum gibime geliyor memeye çok düşkün hiç fırsat vermiyor gün içinde geceleri saat başı uyan iki senedir devam ediyor biliyorum bunlar hep meme yüzünden ama erken mi kesiyorum haksızlık mı yapıyorum bilmiyorum siz bu konuda neler yaşadınız ben mi yanlış düşünüyorum fikirlerinizi alabilir miyim