Kızlar oğlum geçen perşembe rahatsızlandı ateş öksürük vardı ve pipisini tutup ağlamalarida vardı doktora gittik kan tahlili vs yaptılar sonuç cikinca influenza virüsü olmuş dedi doktor ilaç antibiyotik vs yazdı.doktor idrarada gerek yok dedi hala ara ara tutuyor pipisini bugün kontrolü vardı yine söyledim idrar testi yapmadan zimaks şurup yazdı kullananlar varmı ağır bı ilacmi test yapılmadan yazdığı için kullanmasam mi bilmiyorum çok kararsız kaldım