Bebitombuyuyor 2.5 yaşı oğlumun kışa denk geldi mayısı haziranı beklese. 3 yaşa az kalmış olucak. Sizce beklesem mi ? Kışın cok zorlanırmıyım başlasam kafam karışık.
bellisima Bebitombuyuyor uzmanlar WC eğitimini kışın yapmayı öneriyor. Hava iyiyken dışarı çıkmak istekleri çok olduğu için eğitim vermek zor oluyor bu yüzden evde kimse cikler görmeden çocuk utandirilmadan verilmesi tavsiye ediliyor
hayalperest2310 Bebitombuyuyor aynı şeyden dolayı çok ikilemdeyim ne yapsam bilemedim hazır gibi de bez de istemiyor herşeyin farkında artık yazın denemem olmuştu ama olumsuz sonuçlanmıştı
betulggd Bebitombuyuyor benim oğlum da 26 aylık en son kontrolde doktor bezi bıraktırma çalışmalarına başlayın artık dedi uzmanlara göre mevsimsel bir durum yok bence. Eğer hazırsanız başlayın derim