elizinannesigeldi busmah61 valla çok iyi olmuş cnm ya , biraz rahatlamışsın en azından 😌 ben de manuel almadığıma pişman oldum Saçmalama bebeğin var , evin dağınıklığını hiç fark etmedim bile 😂 çoğu zaman hepimizin evi bu şekilde