anonimm2503 Neden olur ağlayarak uyanıyor çığlık çığlığa ve korkuyor gibi gözlerini kocamqn açıyor korkulu bakıyor dua falan da açtım hangi duayı açmam lazım neden olur ne yapmam lazım
sarikavun anonimm2503 sarilin bebege refleks olarak sicriyolar o da ani uyandirdigi icin korkuyo gibi geliyo unsana uyaninca alin kucaginiza sarip sarmalayin sakince sizin sesinizi duysun kalp ayisinisi diyaun hissetsin rahatlad
[silindi] anonimm2503 hala moro refleksi aktif korkmuyor sadece refleks sebebi ile irkiliyor normal bir surec
bellisima anonimm2503 ağladığı gibi bekletmeden sarıp sarmalayin sesinizle ninni söyleyin uykuya da ağlayarak geçmesin belki o şekilde geçince huzursuz olup o şekilde uyaniyordur