sarepk benim kızımda 3 kilo doğdu şuan 14.5 aylık 8.9 yada tam 9 emin değilim malesef yediremiyorum ben mamada az içer ve bunlara ek 3 hareketli bebeğe bedel 😅😅muhtemelen aldığı 3-5 kaloride bu şekilde eriyo. Ama fark ettiğim bı durum var kalorisi yüksek besinler sunmamız lazım ve bebeklerin aylarına ve kilosuna göre alması gereken bı kalori miktarı var bunu tamamlar veya üstüne çıkarsak bı şekilde aliyolar. Kalori olarak yüksek besinler tahin , avakado yumurta sarısı,muz,kuruyemisler hem sağlıklı yağ hem de kalorisi yukske besinler alerjisi yoksa verebilirsiniz , et ,tavuk , zeytinyağıyla yapın yemeklerini , sadece protein ağırlıklı ilerlemeyi Kh almayıncada kilo alımı duruyo. Benim kızım malesef ki yemiyo çok nadir ve çok az miktarda yer biz raporlu mama kullanıyoruz ilk ay aldı ama bu ay almadı hiç öyle gecryoruz gunleri