mom1900 farmasinin bb kremini kullanıyorum yıllardır vazgeçemiyorum fondöteni bıraktırdı bana , nemlendirici olarak lorealin turuncu kutulu nemlendiricisini kullanıyorum o kadar güzel nemlendiriyor ki benimde cildim kuru hangi nemlendiriciyi sürsem 1 saat sonra yüzüm yine kupkuru oluyordu ama bu nemlendirici baya uzun süre nemlendiriyor cildi pamuk gibi yapıyor 😊