kardelen011 Kızlar bebeğim 5 aylık. Doğum kilosu 2650. 6300 kg şuan boyu da 64 cm. Gözüme minik görüyor her gören ay çok küçük diyince moralim bozuluyor ve yetersiz hissediyorum kendimi. Normal mi sizce sizin bebekler kaç kg 5 aylıkken. Sadece emziriyorum
gizememre kardelen011 persentil tablosundan bakabilirsin normal mi değil mi diye , ayrıca kimin ne dediğinin ne önemi var çocuk sağlıklı olduktan sonra ?
vitability07 kardelen011 aynı ayda olsalar da bebekleri birbiriyle kıyaslamamak lazım. Doğum kilosu genetik yapı hepsi bebekten bebeğe değişir. Persentil tablosuna bakın. Olmadı içiniz rahat etmiyorsa doktorunuza danışın kendi bebeğiniz özelinde
kkelemcisoy kardelen011 bebeğiniz benim bebeğimle birebir aynı. Doğum kilosundan şu anki duruma kadar ben de sadece emziriyorum. Kızım da minyon bi bebek ben de öyleyim. Her bebek iri olacak diye bir şey yok🥰
sarikavun kardelen011 bir her bebek kendine ozeldir hele kilo boy bi baska bebekle kiyaslanacak bi durum degildir. Ama iciniz rahat etsin 5 ayda 3650 almis ayda ortalama 750 gr almis demek ki zaten 4. Aydan sonra kilo aliminin azalmadi normal sayiliuo ona ragmen ortalamsi 750 civari. Aylik en az 600 gr alsin ister cogu doktor da sizinki ortalamada devam ediyo. Dogum persentili ve simdiki persentilina gore de karsilastirma yapabilirsiniz. Baska cocuklarla kiyaslamayin. Bu aylarda kiloyla baslarsaniz bi omur cocugu kiyaslarsiniz yapmayin bunu bebeginize
aslikursat kardelen011 gayet normal 1 ay sonra zaten ek gıdaya gecer kilo zaten alınır takmayın sağlıklı oldugu sürece gerisi kolay alınır sonra . Millete bakma herşeye bi laf söylerler konuşmak için konuşuyorlar hiç takma