Denizanasi92 betul nalbanta muayene oldum o da çok tatlı Bi kadın.zaten Ayfer hanımla çok yakın arkadaşlar.acil durumda paslasiyorlar. İkisinden birini tercih edebilirsin.ben Bi tanıdıktan tavsiye aldığımda Ayfer hanımın acil durumlarda daha atık olduğunu söyledi.cok güzel bi şekilde doğuma gittim.bana samimi şekilde sarılıp iğnemi yaptırdı.cok tatlı Bi kadın.bidaha görüşmemek üzere vedalastik kendisiyle. Mümkünse sizi bidaha görmek istemiyorum diyerek çıktım odasından.2 dogumumuda o yaptı.ilki ikizdi yine cihan hastanesinde Gökan beydi doktorum.toplamda 4 oğlum var.oyuzden Allah bidaha doğum amaçlı yuzyuze getirmesin inşallah…