delimineya Kisirvetursu valla bişey olmaz Bi kere kullanıp atarsak kocalarda bizi atar 🤣🤣 hem yazık bir de Ben kullanıyorum kızartma Da çok çekiyor yağ böylelikle bitmiş oluyor yeni yağ dolduruyorum
Kisirvetursu delimineya bemde hep 2. Ye kullanırım ama lokma tatlı oldugu için tuzlu tat gelmesinden korktum ama yaptım güzeş oldu