Kmine Doktorumuz bestiron damla onerdi once piyasadan cekilmis geri gelmis ama bu sefer prospektüs de 4 10 yas uygundur yaziyor daha oncede mi boyleydi bu sekilde veriyor musunuz
deletedmom719 Kmine hiç duymadım daha önce çekildiğini. Bizde bestiron kullanıyoruz günde 8 damla 8 aylık oğlum
Mylittleboy Kmine cogu kullanılan damlada öle yazıyor gecenlerde biri bisi göstermek icin damlaların üstüne o yas yazıldıgını söylemisti yani kullanımdA sıkıntı yapma hep öle yazıyıdur