gzm28 öncelikle düşündüğünüz hissettiginiz hiç bir şeyde suçluluk hissetmeyin çünkü hepsi normal hepsi doğal şeyler, bebeğin aglayacagini kabul edin bebekler ağlar çocuklar ağlar yetişkinler bile ağlar ağlamasi kötü bir şey değil bir ihtiyaci var onu belli ediyor o an sadece sakince kafanızdan ne ihtiyacı olabilir onu degerlendirin altı mı pis karnı mı aç gazı mı var yoksa sadece annesini mı istiyor butun istekleri bunlardan ibaret zaten ve eşiniz hariç bebeğe 1 saat bakabilecek biri var mı etrafinizda karnı tokken biraksaniz 1 saat eşinizle evin balkonunda bile olsa yada yakında bir cafede falan bir kahve icseniz gerçekten iyi gelecek bir şey