Kızlar selam dün sağlık ocağına gittim kızım azcık öksürüyor dedim burun yıkaması yapmamı söyledi ben bilmediğimi söyledim şırıngayla serum fizyolojik çekti bi burnuna yaptı kızım çok tıkandı genişine falan kaçtı diğerine yaptırmadım sonra 1 saat sonra yemek yedirdim yemeği kustu hep öğürdü zaten yerden sonraki 1 saat yine balgam gibi birşey çıkardı anlamadım bunlar buruna yapılan serum fizyolojikten mi