selam canım benim kızımda gelisimsel kalca cıkıklıgı vardi hafif derecedeydi düzelmeyince bandaj takmak zorunda kaldık. Ortapedi doktoru ilk haftalarda cift bez taksan gecerdi demisti biz bilmesigimiz icin yapmadık ama sen suan yapabilirsin 2 ay o bandajı taktık ve düzeldi ama hic rahat bisey deil suan tam hatırlamıyorum kac dereceydi diye tip 2a ydi bizim 2,5 yasnda kızım suan cok sükür biseyi kalmadı