acemiibirann Kızım doğduğundan beri herkes ileride zorlanırsın ayrı yatmaya alışmaz, böyle alıştırma yanında yatırma dedi. Reflülü bir bebekti. Bir gece beşiğine koyup uykuya daldığımızda tuhaf ince çığlık gibi bir sesini duyduk eşim yanımızda yatsın ya alışırsa da alışsın aklımız onda kalacağına dedi.
Yani alıştırma diyenlere bakmayın, ben 7 8 sene beraber yatmayı göze alarak girmiştim bu yola. En fazla ne kadar kalacak ki kucağınızda. Çok çabuk büyüyorlar ele avuca sığmıyorlar. 2 yıl doya doya kokusunu içime çekerek beraber uyuduk. Hala çok özlüyorum o günleri. Aklı erdiğinde odasını ayırırken de oyuncaklarıyla dekor yapıp pembe yatak hazırladık hemen benimsedi sahiplendi odasını.
Tek dikkat etmeniz gereken şey yatak kenarına bir koruyucu almanız veya yere de yorgan sermeniz. Çünkü büyüdükçe daha deli yatıyorlar, düşme tehlikesi artıyor.