Merhaba arkadaşlar
Bebeğim 1 ay sonra 2 yaşına girecek aktif olarak emziriyorum .Memeye bağımlı çocuk resmen artık ayıracağım memeden.Bu iki yıl içerisinde bebeğim 4 aylıkken süt alerjisi çıktı sadece anne sütüyle besleniyordu haliyle bende 1 yıl sıkı diyete girdim .o kadar sınırlıydı ki yiyeceklerim şeker isteğimi kuru üzüm dutla falan gideriyordum .yani sütüm artısın diye bitki çayları su vs tüketiyordum hep .1 gram kg vermez mi insan asla veremedim kilom sabitlendi resmen ömrüm boyunca yemek yemeyi seven biri değildim ama tatlı pasta börek de bayılırım bunları da yiyemiyordum 55 kilodan yukarısını görmedim kendimde.76 ile doğuma girdim 70 de kalakaldım .Emdikçe acıkıyorum artık alerjımızde bıttı önümü ne gelirse ağzıma atıyorum hemen ve günde 1 öğün zor yiyorum bebeğime yemek yedirmesi işkence zaten günde 4 öğünü 5 saate falan yediriyorumdur tv ile zar zor oda .Bana birisi emzirme sonlandıktan sonra zayıflayacaksın diyebilir mi 🙈 psikolojik olarak peri bir durumdayım yanı hemen midemin küçülmesini falan beklemiyorum ama geçici bir süreçmi onu merak ediyorum aslında