Oğluma geçen ay acile gittiğimizde erdobil şurup yazmıştı doktor ama kullanmadık başka şeyler kullanmıştık. Oğlum öksürüyor birkaç gündür , ıhlamur , iburamin zero falan denedim düzelmedi evde erdobil şurup buldum toz halinde , hazırlamak gerekiyor . Antibiyotikse kullanmak istemiyorum ateş yok çok şükür . Antibiyotik mi değil mi bilen var mı