Marianne elifzada geçmiş olsun. Aynı sorunu yaşamıştım. Doğumda başladı, sonrasında devam etti. 2 ay sürdü.
MotheroftheSea Dogumdan önce preeklampsi geçirmiştim, şuan 8 ay oldu doğum olalı hala tansiyon sorunum devam ediyor maalesef
elifzada MotheroftheSea çok geçmiş olsun benimde 4 buçuk ay oldu devam ediyorum bende ilaca. Doğumdan önce yükseldiğinde ilaçla düşüyordu su gelişi ile doğum başladı doğumdan sonra tansiyonum daha çok yğkseldi ve çok inatçı bir tansiyondu doğum sonrası 10 gün hastanede yattım risk altında olduğum için