zerokado Bebeğim emerken daha tutmadan boğazına kacırıyor ve nefes almıyor bir alıyor sonra almayı bırakıyor çok korktum 36 günlüğüz
ozdenizzz zerokado hiç bilmiyorum bilen çıksın görünsün diye yazıyorum. Emme pozisyonunuz da düzgün mü ondan olabilir mi acaba? Kendinize yüklenmeyin böyle böyle tecrübeler olacak ♥️
Poyrazdemir2 zerokado sütün çok tazyikli geliyordur bebegıne vermeden önce azıcık sütü akıt o tazyikligi gitsin
zerokado @ozdenizzz reflüsü var demişti doktor acaba canı mı acıyor diyorum nefes almaya çalıştıkça çok korkuyorum dünden beri emzirmekten çekiniyorum resmen ki çok rahattım emzirirken 😔 teşekkür ederim ❤️
zerokado @Poyrazdemir2 ona ön sütüm çok tazyikli geldiği zamanlar hep sağdım ettim ama şimdi memem yumuşakken önceden kendisi emmişken daha memeyi doğru düzgün tutmadan yapmıştı bugün biraz daha iyi gibiyix bakıyorum nefesi değişiyor çıkarıyorum memeyi 😔
sarehifasu Bende aynı problemi çok yaşadım siz geriye doğru yaslanarak emzirin tazyigi azalacaktır. Zamanla gogusler terbiye oluyir tazyik azalıyor bebek öğreniyor akışa alışıyor umarım en kısa sürede duzelir