Anneyim11 Arkadaşlar merhaba 7 ay önce doğum yaptım emziriyorum.İki kere Adet gördüm.Sonrasında bir aydır kahverengi akıntı geliyor kanla karışık oluyor bazen sebebi ne olabilir sizce yaşayan varmı
hamcokelek33 [silindi] benim adetten sonra iki gün falan olmaya başladı emzirmeyi bıraktığımdan beri. Doktorum hormonal muhtemelen dedi
[silindi] hamcokelek33 benim de 3. Sezaryenim . 7 gün âdet oluyorum sonra 7-8 gün kahverengi akıntılarım oluyor. Çok huzursuz ediyor. Emar cektirecem haftaya bakalım. Miyomdan mı ? Sezaryen yerimde fitiklasma mı ? Başka bisey mi ? Anlayacam . Size ne dediler ?
Busraaelaa [silindi] benimde böyle oldu dogumdan sonra bir yıl sonra falan dayanamadım doktora gittiğim sezeryan yerimde iç dikişlerde açılma olmuş ve ameliyat olmam gerekiyor suan hala olamadım😒inşallah öyle bişey depildir sizin de