Kızlar adetimden 2 gün önce ve adetimin olacağı gün test yaptım negatifti ikiside ben diğer gebeliklerimde hep dayanmaz 1 2 gün önce yapardım 2sindede silik çizgi çıkardı bunlarda direk koyu tek çizgi çıktı ama 15 gün adetim gecikti birde geçen ay ayın ordasında çok az bi kan geldi birdaha olmadım bu ay neden böyle olur başına gelen var mı