hahu camdan dışarı izleyebilceği ve uzun süre kullanabilceğim oto koltuğu arayışındayım. 5-6 bin lira civarı olan bi ürün arıyorum öneriniz var mı?
meyvelipasta888 hahu biz besafe kullaniuoruz yuksekligi icin aldim kizim çok seviyor camj izlekeen hep uyuya kaliyo
Rabiiul hahu bende dün modellere baktım daha demin özelliklerini ChatGPT ye soruyordum size de fikir olsun
Kbra-52 Merhabalar bende küçük oğlum için almıştım oto koltuğunu ama maalesef oturmadı kiracı ve evimiz dar olduğu içim o yüzden satmaya karar verdik. Fiyat aralığıda sizin istediğiniz gibi ! İlgilenirseniz iletişime geçebiliriz ☺️
etl hahu prego strongfix 360 ben çok memnunum isterseniz bi bakın e bebekten 4.500 e 8 tahsitli almıştık çok rahat ödedik fiyatı da iyiydi ama baya oldu bu araştırın derim
myangelson hahu kanz orbit aldım 1 aydır kullanıyorum 😄 ama memnunum oğlum çabuk sıkılan bir çocuk oto koltuğu sevdi