berfoo1 10 aylığı geçmişti sanırım emeklediğinde. Ayrıca emeklemek bir gelişim basamağı değil emeklemeyebilir de. Benimkisi 1-1 buçuk ay zar zor emekledi 1 yaşını 2-3 gün geçince kalktı yürüdü. Emeklemiyor diye bende problem etmiştim ama doktor tutunup ayağa kalkıyorsa tamam hiç problem yok emeklemeden de yürüyebilir demişti.