Merhaba hanımlar şuan 2 yaşında bir çocuğum var ve hamileyim Allah nasip ederse 2 ay sonra da doğumum var. Sorun şu ki şuan aldığımız maaşla geçinemiyoruz eşim farklı bir şehirde çalişmak istiyor maaşı yüksek olduğu için. Ailelerimizle aramızda 1 saatlik mesafe var şuan yaşadığım yerde bana destek olacak kimse yok. Benim durumunda olan var mı iki çocukla tek başınıza yapabiliyor musunuz? Bu arada eşimin veya kendi ailemde bir süre kalma durumumda var iki çocuk la rahat eder miyim. Biri 2 yaşında biri yenidoğan olacak off kafam çok karışık oğlumda babasına çok düşkün durumu nasıl idare edeceğim bilmiyorum