acemiaanne niloya0 Maalesef şartları iyi demek isterdim ancak değil firma ismi veremiyorum ama Tr şartlarından dolayı senelerdir idare ediyoruz
UrbanMom niloya0 burada herkes ise girmis bana dönen olmadı valla. Bi kere aradilar o kadar. Deneyimim yok ama senelerce mağazada çalıştığımı o yuzden musteri ilişkim iyi olduğunu soyledim olumlu konuştular bende hemen ararlar dedim ama aramadılar.
Alya-Sena UrbanMom bende o firmada calısmıstım 9 ay boyunca hala daha çalısan devam eden var onlar size dönmedi ise siz arayın sık sık sonrasında not alıp dönüyorlar .
myavocado niloya0 Önceden yaptığınız işi belki evden çalışmaya çevirebilir misiniz diye sordum ama yeni bir alan aramak lazım sanırım. Evden çalışmada aklıma sadece çağrı merkezi tarzı işler geliyor.
UrbanMom Alya-Sena yarın arayip bi hatırlatayım sanirim sizinle konusmustum onun ustune konuştum ama dönmediler hatta sizi referans yazmıştım yanlış hatırlamıyorsam özelden isminizi söylemiştiniz.